kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Zsírégető jógagyakorlatok

Megduplázzák a zsírégetést, pörgetik az anyagcserét: ezek a legjobb jógapózok
Ha fogyni akarsz

Válj meg a zsírpárnáktól jógával!

Szerző: Jász Virág
Forrás: Femina.hu

Nem kizárólag kardió mozgással, futással vagy spinninggel lehet ledobni a plusz kilókat és a zsírpárnákat, hanem sokkal könnyedebb, kényelmesebb mozgással is. Amilyen például a jóga. A sok nyújtás, a mélyizmokat is megdolgozató gyakorlatok kifejezetten hatékonyak, ha fogyni szeretnél. Ráadásul bizonyos pozíciók az emésztőszervekre is pozitív hatást gyakorolnak, felpörgetik az anyagcserét. Emellett - és ez is egy igen fontos szempont - segítenek, hogy el tudj lazulni. Az ebből eredő jobb alvás, illetve a stressz elengedése is fontos ahhoz, hogy lefogyj.

Képeken mutatjuk, melyek a leghatásosabbak!

Az iskolai mérlegállásra hasonlító 1-es harcos pozíció felpezsdíti a vérkeringést, ezzel löketet adva  az anyagcserédnek is. 20-25 másodpercig próbáld meg tartani a pózt, miközben az egyenletes légzésre fókuszálsz.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 6

Lapos has, kerek popsi: 3 jógagyakorlat a feszes testért

A jógagyakorlatok az egész testre hatnak, nem mindössze egy-egy problémás területet állítanak a középpontba. Formáld át így a teljes testedet!

Még nincs hozzászólás

Alakformáló jógagyakorlatok

Kemény edzés nélkül is tehetsz azért, hogy a tested feszes legyen. A következő gyakorlatok segítenek.
Diéta és fitnesz

Jennifer Aniston alakjának titka

A kellő mennyiségű folyadék fogyasztása vagy a rendszeres jóga segít megőrizni az alakodat.
Diéta és fitnesz
90 napos fogyókúraprogram
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.