kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Mélyizom gyakorlatok, feszesítő torna

A mélyizmokat dolgoztatják meg! Feszesítő, szálkásító gyakorlatok
Napi 10 perc is elég

Hatékonyan égetik a zsírt.

Szerző: Jász Virág
Forrás: Femina.hu

Nehéz olyan gyakorlatokat találni, amelyek igazán hatékonyan feszesítenek, formálnak, és a zsírt is égetik, miközben nem kell hozzájuk ugrálni vagy különféle konditermi gépeket használni. A jóga-, a pilates-, a body art- és a callanetics-gyakorlatok is főként a mélyizmokat tornáztatják meg. Ennek köszönhetően a tónusok erősebben lesznek majd láthatóak, megemelkednek, feszesebbek lesznek az egyes testrészeid, és a combod, a hasad, a csípőd és a feneked is látványosan átrendeződik majd.

Ez a gyakorlat kifejezetten a csípő hurkáit szedi le, illetve karcsúsítja a derék tájékát. Így végezd: állj be a vállszélességűnél kicsit nagyobb terpeszbe, rogyaszd a térdeidet, a csípődet enyhén told előre. A bal kezedet tartsd a hasad előtt vagy a combodon, a jobbal pedig - a képen is látható módon - nyúlj át bal oldalra, miközben a felsőtestedet megdöntöd ugyanabba az irányba. Apró, dőlő mozdulatokat végezz bal oldalra, mintha a kinyújtott kezeddel próbálnál megfogni valamit. Érezned kell, ahogy a derekad és a csípőd megnyúlik. Csinálj meg ezekből 50-et, majd cserélj oldalt, végezd el a bal kezed felemelésével jobb oldalra is. Két hét után próbálkozz 75-75-tel oldalanként, újabb két héttel később pedig mehet 100 belőle.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 5

Több kalóriát égetsz vele, mint futással!

Ha a konditerem szóba sem jöhet, a futáshoz meg hideg van, akkor se add fel a mozgást! Mutatunk négy nagyon hatékony gyakorlatot, amit otthon is elvégezhetsz.

Még nincs hozzászólás
4 hét 4 kiló fogyókúraprogram
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.