Díjnyertes lett Magyarország új imázsfilmje

Ha nem láttad, most megnézheted

Rangos nemzetközi díjat kapott a videó.

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Magyarország tavaly ősszel debütált imázsfilmje a második helyezést érte el Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén Berlinben: a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriában lett díjnyertes.

A megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek. A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal. A szpotok rendezője az orosz származású Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét Linczényi Márk szerezte.

Ez történt még:

A leggazdagabb falu Magyarországon: tudod, melyik az?

Ha úgy érzed, jól ismered az országot, teszteld tudásod, és játszd végig képes kvízünket!

Ezt is szeretjük