SMS-t fogsz kapni a héten: ne töröld ki, mert megnőhet a telefonszámlád!

Ha ennél a mobilszolgáltatónál vagy, fontos változás elé nézel.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Telenor önkéntes vállalásokkal kárpótolja azokat az előfizetőket, akiket hátrányosan érintett a távközlési szolgáltató elavult tarifacsomagjainak tavaly szeptemberi kivezetése - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság - NMHH - hétfőn az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a cég augusztus 29. és szeptember 2. között SMS-ben megkeresi meg, akik akár kétoldalú, akár egyoldalú szerződésmódosítás keretében a 2015. szeptember 12-i tarifakivezetésben érintettek. Nem vonatkozik ez azokra a kártyás előfizetőkre, akik az eltelt időben egyenlegfeltöltéssel újították meg szerződésüket.

Szeptember közepéig van időd

Az SMS-ben egy kérdőív linkje és egy egyedi kód szerepel, amellyel az ügyfelek jelezhetik pozitív és negatív véleményüket, valamint igényüket a tarifatisztítással és az új tarifájukkal kapcsolatban. Az érintett ügyfelek idén szeptember közepéig jelezhetik kompenzációs igényüket.

A Telenor kötelezte magát, hogy a szeptember 16-ig beérkező jelzések feldolgozása után legkésőbb október 31-ig személyre szabott kompenzációs ajánlatokkal keresi meg a kérdőívben elégedetlen visszajelzéseket adó előfizetőket. A kompenzáció része, hogy az érintettek díj-, illetve esetenként kötbérmentesen válthassanak az igényeikhez leginkább illeszkedő tarifacsomagra, és szükség esetén havidíj-jóváírásra is sor kerülhet.

A hatósági szerződés alapján a vállalások végrehajtása a Telenor feladata és felelőssége, a teljesítést pedig az NMHH folyamatosan ellenőrzi, emellett kiemelt figyelemmel kíséri a módosítással kapcsolatban beérkező előfizetői panaszok alakulását. A hatóság közleményében felhívta a figyelmet arra, hogy tudatos fogyasztói magatartást tanúsítva a tájékoztató SMS-t követően minden érintett előfizető éljen a szolgáltató adta lehetőséggel, nyilvánítson véleményt, és fogalmazza meg a szóban forgó tarifacsomag-váltáshoz kapcsolódó tapasztalatait és igényeit.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Az első epizódban a konyhapszichológia kérdéskörével foglalkozunk. Vajon jót tesz az, ha saját magunkat analizáljuk önsegítő könyvek alapján? Van olyan, hogy túl sok terápia? Mikortól trauma a trauma? Tarts velünk, dilemmázzunk együtt!

Promóció

Jogsértésre gyanakodtak

Az NMHH azért indított vizsgálatot, mert a hozzá eljutott panaszok és saját információi alapján a szolgáltató által végrehajtott szerződésmódosításokkal kapcsolatban több ponton jogsértés gyanúja merült fel. Az elektronikus hírközlésre vonatkozó jogszabályok ugyanis a már megkötött szerződések egyoldalú, szolgáltató általi módosítását csak kivételesen teszik lehetővé, a kétoldalú módosításoknál pedig azt hivatottak biztosítani, hogy az előfizetők valóban tájékozottan és megfontoltan dönthessenek.

A vizsgálatot az NMHH hatósági szerződéssel zárta le, amely lehetőséget adott arra, hogy a Telenor olyan kötelezettségeket vállaljon az érdeksérelmet szenvedett előfizetők kompenzálására, amelyeket más módon, például határozat meghozatalával a hatóság nem írhatott volna elő.

Ezt is szeretjük