Törlődik a Facebook-profilod, ha erről posztolsz! Azonnal kitiltanak az oldalról

Megütheted a bokád egy-egy tartalom miatt!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Nemrégiben frissültek a Facebook közösségi alapelvei. A népszerű közösségi oldalt leginkább kapcsolatteremtésre, illetve -fenntartásra használjuk, bele sem gondolva, hogy valamilyen szinten akár cenzúrázhatnak, sőt, törölhetnek is. Nézd meg, miben változtattak!

Közösségi alapelvek

A Facebook egy közösségi oldal, és mint olyan, bizonyos szabályok mentén használhatjuk csak. Nem posztolhat akárki akármit, ugyanis szabályozva - ha úgy tetszik, cenzúrázva - van, mely tartalmak kerülhetnek ki, és melyek azok, amelyeket törlésre ítélnek.

Azonban nemcsak az eshet meg, hogy egy posztot eltávolítanak a felületről, súlyosabb esetben ugyanis akár a felhasználó is távozhat az oldalról! A terror elleni védelem érdekében azoknak a hozzáférését is blokkolhatják, akik nem tagjai terrorszervezetnek, de valamilyen módon - akár a vezetőket, akár a cselekedeteiket dicsőítve - a terrorizmust dicsérik.

Másokat degradáló tartalmak

Az oldal elvei között az is szerepel, hogy tilos másokat degradáló tartalmat közölni. Hasonlóképpen tilalom tárgya az olyan anyag posztolása is, amelyen valaki fizikai bántalmazása látható. A bűncselekmények melletti állásfoglalást sem tűri a Facebook, mint ahogyan a gyűlöletbeszédet sem - kivéve, ha éppen hogy azért esett róla szó, hogy felhívják rá a figyelmet.

Kivillanó intim testrészek

Kérdéses lehet az is, hogy a meztelen test milyen mértékben jelenhet meg a képeken. Ezzel kapcsolatban a szabályozás a következőképpen húzza meg a határokat: a mell igen, a mellbimbó azonban már nem látszódhat, továbbá a teljes fenék látványa sem megengedett. Ezek vonatkoznak a rajzolt képekre is, kivéve, ha azok oktatási célúak.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük