Jennifer Lawrence új arcot kapott

Kicsit sok lett a Photoshop

Kolléganőjévé retusálták a szép színésznőt a Dior kampányában. A többi kép azért szép.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Jennifer Lawrence-szel nagyon elégedett a Dior, hiszen már több éve ő a múzsájuk és a reklámarcuk, most a Be Dior kampányban pompázik. A fotók csodaszépek, Paolo Roversi készítette őket a francia cégnek, azonban egy kis hiba csúszott az egyikbe.

Egy kis Photoshop

Már tavalyi kampányképeinél is elég sokan támadták a színésznőt, hogy agyonretusálták a fotóit, de ebbe nyilván nincs beleszólása. Elmondása szerint szereti a képmanipulást, szeret a fotóin gyönyörű lenni, és tisztában van azzal, hogy az emberek nem így néznek ki a valóságban.

Lépcsőn ülős fotóján az arcát sikerült Kirsten Dunstéra cserélni, szerencsére a többi fotón a 24 éves Oscar-díjas színésznő saját bája érvényesül. A fotók annak ellenére nagyon tavasziasak, hogy egy virág sincs a háttérben.

A kampány egyébként a táskákra fókuszál elsősorban, nem véletlen őrzi úgy Jennifer Lawrence a gyönyörű fekete-málnaszín darabot. A színésznő romantikus, visszafogott énjét mutatja a kamerának.

A kézitáskák szabása, formája nagyon hasonló, a cég inkább a színekkel játszott, az ötletes Dior-logó pedig a dísze mindegyiknek.

Ezt is szeretjük