kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Szépség és divat   /  

A 8 legjobb gyakorlat a nagyobb cicikért

A 8 legjobb gyakorlat a nagyobb cicikért

Ha nem vagy elégedett a melleiddel, akkor fogj két súlyzót, és erősítsd meg az izomzatot, ami látványosan hat az egész dekoltázsra.

Szerző: Jordina Casademunt
2009.08.15.

A mell a nőiesség egyik szimbóluma, éppen ezért kevés nő van megelégedve a sajátjával 100%-ig. Kicsi, nagy, lóg, nem elég feszes - ezeket és hasonlókat gondolnak a nők a cicijükről.

Tévedés azonban, hogy csak a plasztikai műtét segíthet esztétikusabbá tenni a női éket, ahogyan az is, hogy a férfiak a duzzadtra pumpált szilikonmellekért vannak oda. Ha mégis úgy érzed, hogy változtatnál cicijeiden, akkor ne a műtéten gondolkodj.

Bár a mellek zsírszövete nem formálható, látványukat nagyon is befolyásolja, hogy edzed-e a mellizomzatot. Ennek minősége ugyanis alapvetően határozza meg, hogy hetyke-e a cici, vagy inkább szomorúan csüngő. A rendszeres mozgás ráadásul a bőrt is feszesíti.

Melltorna

Ha erősíted a mellek alatti izomzatot, akkor hozzájárulsz melled megszépítéséhez.

A mellizomgyakorlatok feszesítik és megemelik a melleket a karok felőli oldalon, így javítva a mell tartását. Ugyanakkor a mell felső területét vagy a szegycsont felőli részét nem nagyon lehet befolyásolni.

A formás mellkasnak köszönhetően a mell is formásabbá válik. Az erőtlen mellkason a szép mell is besüllyedhet, és ami még rosszabb, végül valóban megereszkedhet. A mellkas volumenének növelése érdekében célszerű háromnaponta elvégezni az alábbi gyakorlatsort.

Alapgyakorlatok

1. gyakorlat

Viccesnek tűnik, de hatásos. Mondd azt, hogy x, és eközben mosolyogj olyan széles mosollyal, amilyennel csak tudsz, szinte már grimaszolva. Eközben a nyak megfeszül, a mell pedig kissé megemelkedik. A gyakorlat javítja a mell bőrének tónusát is. Ismételd 15-ször.

2. gyakorlat

A saját ellenerővel végzett izommunka ugyanolyan hatásos, mint az, ha súlyokat emelgetnél. Két tenyeredet tedd össze, mintha imádkoznál, a csuklókat pedig emeld az álladig. Nyomd egymásnak a tenyereidet, amilyen erősen csak tudod, és közben tartsd zárva az ujjaidat. A gyakorlat feszesíti a mellizmokat. Ismételd hússzor.

3. gyakorlat

Sajnos a fekvőtámasznál nincs jobb mell- és hátformáló, ráadásul a karok is szép tónust kapnak a sokak által utált gyakorlattól. Kezdetben azonban könnyíthetsz rajta. Térdelj le, majd menj előre, és támaszkodj a kezeidre. Végezz 10-15 fekvőtámaszt, széles karterpeszben.

4. gyakorlat

Ez a gyakorlat az egész mell-, nyak- és lapockaizmot átmozgatja. Emeld a karokat kétoldalt vállmagasságig, a tenyered 90 fokos szöget zárjon be a karoddal, és kifelé nézzen. Fordítsd a tenyeredet felfelé. Ismételd negyvenszer.

5. gyakorlat

Ülj le egy székre, fogd meg a combod mellett az ülőlapot, majd próbáld megemelni. Tartsd ki az erőkifejtést 5 másodpercig. A hasat végig tartsd behúzva. A gyakorlat növeli a mell izmait, és kiegyenesíti a hátat. Ismételd 15-ször.

Gyakorlatok súlyzókkal

Az alábbi gyakorlatokhoz szükséged lesz két kisebb méretű súlyzóra. Erőnléttől függően másfél és három kiló közöttit válassz. Ha nincs otthon, akkor két, szilárdan tartható ásványvizes palack is megteszi. Végezz minden gyakorlatból 4x10 ismétlést.

HirdetésA cikk a hirdetés után folytatódik

Emeld ki nőiességedet egy mesés, csillogó ékszerrel! A legdivatosabb kiegészítőket a FeminaShopban találod. Nézd meg most a kollekciót a képekre kattintva!

  • 1Virágokat mintázó nyakék: 9 990 Ft
  • 2Extravagáns aranyszín karkötő: 2 990 Ft
  • 3Madame de Pompadour féldrágaköves nyaklánc: 23 650 Ft
  • 4Rózsaszín kristály pillangó ékszerszett: 4 490 Ft

hirdetés vége

1. gyakorlat

Feküdj hanyatt. Vedd kézbe a súlyzókat, majd nyújtsd oldalra a kezed. Lassan emeld fel, és vidd a mellkas fölé, majd engedd vissza. Figyelj, hogy ne érjen le a kézhátad a talajra. A könyöködet egy kicsit hajlítsd be, hogy ne terheld meg nagyon az ízületeket.

2. gyakorlat

Maradj fekve. A kezedet emeld a válladhoz úgy, hogy a súlyzók állása párhuzamos legyen a vállakkal, majd nyújtsd ki a karodat, forgasd be, a mellkas fölött érintsd össze a súlyzókat, majd engedd vissza alaphelyzetbe a karodat. A könyöködet ne nyújtsd ki teljesen!

3. gyakorlat

Állj kis terpeszben, lógasd a tested mellett a karodat. Emeld lassan vízszintesig a súlyzókat, majd engedd vissza lassan. Fontos, hogy az emelésnél ne lendületből dolgozz. Valószínűleg ez lesz a legnehezebb gyakorlat, de ne add fel.

Cikkünk Az egészséges és szép mell című könyv alapján készült.

A könyv egyebek között a következő témákat tartalmazza:
  • a legjobb mellszépítő gyakorlatok
  • a test külső-belső hidratálása
  • a megfelelő méretű melltartó kiválasztása
  • a testtartás javítása
  • egészséges, kiegyensúlyozott étrend
  • a mell feszességének javítása hidroterápiával
  • táplálékkiegészítők
  • a túlzott napozás veszélyei.

Kiadja az Alexandra Kiadó.
Ára 2959 forint.
A könyvet itt megrendelheted!

Még nincs hozzászólás
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.