kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Nő és férfi   /  

Szexista reklámok elleni fotók

Egy férfi, akinek vaginaillata van: ezért a parfümért tízezreket adnak

A parfüm reklámja sokak számára felháborító.

Forrás: Femina.hu

A kulcs a szívemhez egy vaginaillatú férfi - olvasható az ironikus mondat a  #WomenNotObjects projekt egyik képe alatt a reklámokban gyakorta megjelenő, szexizmus ellen készített videóban. A #WomenNotObjects projekt videójának célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a nőket még mindig gyakorta ábrázolják szexuális tárgyként, használják figyelemfelkeltő eszközként a reklámokban, és egyúttal fel is vegye a jelenséggel a harcot. A videót itt nézheted meg, lent pedig néhány képet láthatsz belőle ízelítőül.

A kulcs a szívemhez egy férfi, akinek vaginaillata van.

Forrás: WomenNotObjects
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 5

Szexista reklámok

A szexizmus a reklámiparban nem új keletű dolog, sajnos évtizedek óta jelen van. Kattints néhány példáért!

Mit néznek meg legelőször a pasik a nőn?

A vizualitás kétségtelenül fontos a férfiak számára. Videónkból megtudhatod, mely női testrészeket tartják a legcsábítóbbnak, így te is hangsúlyozhatod őket, ha szeretnél behálózni valakit!

Még nincs hozzászólás

Heg tetoválás

Bár veszélybe került az élete, és lelkileg is megviselhették a történtek, ma már újra boldog.
Nő és férfi

Ha a férfiak nők lennének videó

Íme, egy sokatmondó videó, ami rámutat, mi mindent kell megélnünk nap mint nap nőként.
Nő és férfi
Férfi ABC
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.