Az uborkaföldről az X-Faktorba! Ez a 16 éves lány hatalmas sikert aratott

Hétszáz fős kistelepülésről érkezett az idei X-Faktor nagy esélyese.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Egy 16 éves lány lehet a 2016-os X-Faktor egyik nagy esélyese. Opitz Barbarát a szülei el sem akarták engedni a tehetségkutatóba, mert nyáron az uborkaföldön volt szükségük a segítségére, de a műsor készítői végül meggyőzték őket arról, hogy Barbarának a hangi adottságaival a versenyzők között van a helye - ezt még az X-Faktor júniusi sajtótájékoztatóján tudhattuk meg. Hogy miért ragaszkodtak hozzá ennyire, azt a nézők is láthatták és hallhatták a hétvégi adásban.

Az X-Faktor harmadik válogatóján sokaknak bizonyult túl nagy falatnak egy-egy Sia-dal eléneklése, kizárólag Opitz Barbarának sikerült Sia slágerével olyannyira lenyűgöznie a mentorokat, hogy négy igennel tovább is jusson a táborba. A 16 éves lány egy megközelítőleg hétszáz főt számláló Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei faluból, Sonkádról érkezett, ahol besegít a családja uborkatermesztéssel foglalkozó vállalkozásába.

Produkciója után Gáspár Laci és Tóth Gabi állva tapsolt, de Puskás Peti és ByeAlex szája is fülig ért. Tóth Gabi szerint a tini igazi sztáralkat, aki brutálisan jól énekelte el a dalt, nagyon nagy esélyese az idei X-Faktornak. Puskás Peti úgy vélte, szinte felrobbant a színpad.

- Én régen savanyítóüzemben dolgoztam, és uborkát szedtem. Nagyon utáltam, de veled újra elmennék uborkát szedni is - mondta neki Gáspár Laci

Fotó: RTL Klub/X-Faktor

15 éves tinilányként tűnt fel az X-Faktorban! Most ilyen dögös fotókat posztol magáról

Képeken azok a magyar énekesnők, akiket egy-egy tehetségkutatóban még aranyos kislányként ismertünk meg, mára pedig kész nő lett belőlük - nézd meg őket!

15 éves tinilányként tűnt fel az X-Faktorban! Most ilyen dögös fotókat posztol magáról

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük