Máris megbánta? Sütő Enikő számára megrázó élmény volt az esküvője
Sütő Enikő apró részletekbe menően vallott arról, miként gondolkodik harmadik házasságáról.
Sütő Enikő számára megrázó volt az esküvője napja, amikor február elején életében harmadszor, a legnagyobb titokban oltár elé állt.
Az 52 éves modell a TV2 Mokka című műsorában Demcsák Zsuzsának azt is elárulta, miért érzett így.
Nagy felelősség
Sütő Enikő kétszer, újdonsült férje, György egyszer volt már házas. A férfinak a frigyből egy lánya született, Bori, aki mára felnőtt nő.
- Nagyon megrázó volt az esküvőm, mert nem vagyok egy izgulós típus, ám aznap nagyon ideges voltam - mesélte.
Nem azért idegeskedett, mert nem volt biztos magában és párjában, hanem mert felmérte ennek a döntésének a súlyát az életében.
- Teljesen másképp éltem meg, mint például 15 évvel ezelőtt, amikor másodszor mentem férjhez. Nem egy papír az, ami összeköt két embert, de a döntésnek igenis súlya van. Jelzi, hogy egy család vagyunk most már, nemcsak jóban, de rosszban is - folytatta.
"Konfliktusok mindig lesznek"
A modell szerint, amikor az emberek együtt élnek, könnyebben kilépnek a kapcsolatból, ám azzal, hogy két ember összeköti az életét, azt is jelzik, hogy felelősséget vállalnak egymásért és a döntésükért.
- Fogadjuk el, hogy vannak és lesznek is konfliktusok, ezért nem a másiknak kell megváltoznia, hanem nekem kell másképp viszonyulnom a felmerülő problémákhoz. Ezt a viszonyt nagymértékben befolyásolja a házasságkötésről hozott döntés, amit az ember meg is ünnepel. De igazából nem a házasság napja a fontos, hanem a folyamat, ami idáig vezetett, és az, ami elindul innentől - fejtette ki véleményét.
Sütő Enikő sokszor hallotta azt a véleményt, hogy 50 felett már nem érdemes megházasodni, pláne nem harmadszor. Ő ezt is szeretette volna megcáfolni, és erőt adni a hasonló korúaknak.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Úgy hozta az élet, hogy nemcsak a magánéletével, de a munkájával is arra hívja fel a figyelmet, az embereket még a divatszakmában sem kell bizonyos kor felett leírni.
- Szerencsére a 40 felettiekre most kifejezetten van igény a piacon. Az emberek talán szeretnének a tökéletes modellek helyett hús-vér embereket viszontlátni a címlapokon, olyanokat, akik testközelibbek, akiknek törődöttebb az arcuk, akik esendőbbek - vélte.
Fotó: RTL Klub/Bársony Bence