Sebestyén Balázs drámai pillanatokat élt át

Sebestyén Balázs elárulta, miért szereti az RTL legújabb vetélkedőjét.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Sebestyén Balázsra két vetélkedő vezetését is rábízta az RTL Klub, jelentette be a csatorna a tavaszi műsorokat bemutató sajtótájékoztatón. 

Az 1 perc és nyersz! című vadonatúj napi vetélkedőt február 27-től a Híradót követő sávban láthatják majd a nézők minden hétköznap. A műsor első évadát a már 2008-ban megismert A széf követi.

Otthon is lehet játszani

A kereskedelmi csatorna ügyességi vetélkedőjét a Való Világ 5-ben tesztelték, a valóságshow szereplői voltak az elsők, akik kipróbálhatták magukat játékosként.

Az 1 perc és nyersz! akkora sikert aratott, hogy a műsorkészítők úgy döntöttek, megnézik, érdekesnek találják-e a nézők napi szinten is, árulta el Kolosi Péter programigazgató.

Sebestény Balázs, a vetélkedő műsorvezetője szerint többek között azért lesz a produkció népszerű, mert csak olyan kellékeket használnak a felvételek során, amelyek bármelyik háztartásban megtalálhatóak.

A tévésnek egyébként jelen pillanatban ez a kedvenc vetélkedője.

Hatalmas a tét is

- Hazavittem a forgatás után egy dobozt, tele kellékekkel. A baráti társaság azóta is ezekkel játszik. Én már nagyon profi vagyok, az egyedüli feladat, amit nem tudok megcsinálni, az három golflabda egymásra tétele - árulta el.

Napjaink legnépszerűbb magyar tévései

Nézegess képeket!

Elolvasom

Az említett feladattal a kamerák előtt is meggyűlt a baja a játékosoknak, ami nem egy embert ki is borított.

- Elképesztő volt, ahogy felnőtt emberek sírva fakadtak örömükben, vagy dührohamot kaptak, mert nem birkóztak meg három golflabdával. A műsorban a legfontosabb a játék, miközben hatalmas a tét is, ezért váltottak ki a feladványok ekkora érzelmi kitöréseket - magyarázta.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

A játékosok három élettel rendelkeznek, a nyereményeket pedig különböző szintekre lépve lehet elvinni, de el is lehet bukni. A vetélkedő Sebestyén Balázs szerint azért is lesz nagyon szimpatikus, mert a részvevők élettörténetét is megismerhetik a nézők, így például volt olyan játékos, aki a nyeremény révén jutott el először életében a tengerhez.

Fotó: RTL Klub/Bársony Bence

Ezt is szeretjük