A szerelemhez sosincs késő! A magyar énekesnő 59 évesen talált párra

A részletek

Karda Bea énekesnő 60 fölött is hisz a szerelemben.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Karda Bea szerint közel a 60-hoz sem szabad beletörődni abba, hogy valaki egyedül él, az ember társas lény.

Ő az élő példa arra, hogy ennyi idősen akár a társkereső oldalakon is lehet igaz szerelemre lelni.

59 évesen talált párra

Karda Bea a TV2 Mokka című műsorában azt mesélte, annak ellenére, hogy sokan idősnek mondták a társkereséshez, nála szóba nem jöhetett az, hogy feladja a keresgélést.

- Én négy évig voltam teljesen párkapcsolat nélkül, és én mindent bedobtam. Mindig eljártam szórakozni mindenhova. Még a 25 évesek közé is beálltam a funkyklubokba csápolni és táncolni. Legyen már annyi önbizalmam, hogy ott szórakozok, ahol akarok! Nem azért mentünk oda, hogy pasit fogjunk, csak jólesett kimozdulni - mondta. 

Szerinte a legtöbb ember azért marad időskorára egyedül, mert egyre kevesebbet mozdul ki, nem jár társaságba, begubózik otthon. Ő nem hisz a véletlenben, szeret a dolgoknak elébe menni, ezért is regisztrált pár évvel ezelőtt egy társkereső oldalon.

- 59 évesen regisztráltam egy társkeresőre, ott voltam fél évig, és a negyedik randevú után öt éve párkapcsolatban vagyok. Az első három sikertelen sem vette el a kedvemet, azt senki sem veheti el. Olyan nincs. Ha én emberek közé kerülök, akár számítógépen is, ki tudom lőni azt, aki nem kell - árulta el.

Kíváncsi vagy, milyen gyönyörű volt fiatal énekesnőként Karda Bea és más, vele egykorú hazai énekesnők? Nézd meg összeállításunkban!

50 évvel ezelőtt igazi bombázó volt a magyar énekesnő! Felismered a fotókon Karda Beát?

Nézegess képeket!

Elolvasom

Leadkép és Facebook-kép: FEM3/FEM3 Café

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük