Hajdú Péter tévés karrierje is véget érhet! Nem csak a házassága került veszélybe
Hajdú Péter házassága mellett a karrierje is véget érhet a TV2-nél.
Hajdú Péternek nemcsak válságba került házassága miatt főhet a feje, elképzelhető, hogy tévés karrierjének is búcsút inthet a TV2-nél.
A Népszabadság több forrásból is úgy értesült, hogy a tavaszi szezon nagy durranásának tervezett Showtime Hajdú Péterrel című műsornak ősszel szinte biztosan nem lesz folytatása. A TV2 új vezetősége sokallja a költségeket - a Blikk tavasszal arról írt, 300 millióba került a gyártás -, és elégedetlenek a nézettségi mutatókkal.
Hajdú Péter egy áprilisban a Figyelőnek adott interjúban kijelentette, ha bukik az új műsora, komolyan elgondolkodik a visszavonuláson. A műsorvezetés úgyis egyre kevésbé fontos az életében, gyártócége több megrendelést kapott a TV2-től, és újabb produkciókról is tárgyal a csatornával. (A 2007-ben alapított Frizbi Kft. 2015-ben 1,8 milliárdos forgalmat bonyolított.)
A Népszabadság forrásai szerint az sem zárható ki, hogy Hajdú Péter gyártócége, a Frizbi Entertainment Kft. idővel teljesen kiszorul a TV2-ből. Az általa gyártott másik műsorra, az Aktívra az év végéig van szerződése, de azt januártól várhatóan más cég gyártja.
A lap emlékeztet arra, hogy Andy Vajna új menedzsmentje január óta lecserélte a TV2 gyártóit, helyüket az RTL korábbi beszállítója, a népszerű műsorokat gyártó IKO vette át, amelynek tulajdonosa évtizedek óta jóban van az új vezérigazgatóval, Dirk Gerkensszel.
Andy Vajnának állítólag az sem tetszett, hogy Hajdú producerként nem tudta a csatornánál tartani Friderikusz Sándort, emellett a Hajdúra bízott Napló sem áll jól, több tévés szakember nemet mondott a felkérésre.
Fotó: TV2/Showtime Hajdú Péterrel
Fotók: Sarka Katát ennél merészebb ruhában már sohasem látjuk
Nézd meg, milyen eseményeken jelent meg az elmúlt években túlságosan merész ruhákban!
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
OLVASD EL EZT IS!
- hajdú péter
- sarka kata
Így nézett ki Sarka Kata, mielőtt Hajdú Péter megismerte
- sarka kata