Hadházi több luxusra vágyik, most elmesélte szokatlan ötletét

Nyáron a családját sem hagyja nyugton a humorista, merész dologra készülnek.

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Comedy Central nézői áprilisban a Comedy Club műsorfolyamban két Hadházi-esten is nevethetnek: április 1-jén, pénteken ment adásba A humorkabaré visszatér 2, a bolondok napja után két héttel, vagyis 22-én pedig a Méd in Hungerájt nézhetik meg.

A népszerű humoristával most mégsem a szakmáról, hanem a hobbijairól, illetve arról beszélgettünk, hogy a kevés szabadidejében mivel töltődik fel.

A humor könnyű műfaj, ám mint szakma annál nehezebb; azt mondják, sokat kivesz az emberből. Hadházi László kéthetente érzi azt, hogy nagyon elfárad, de nem a műsorok sűrűsége, inkább a sok utazás miatt.

- A harmadik hetet még valahogy kibírom, aztán van egy hét szünetem, amikor legszívesebben még az utcára sem mennék ki. Itthon vagyok, alszom - úgy és akkor, mint egy átlagember -, legalább reggel nyolcig, utána főzök, és elintézem azokat a hivatalos ügyeket, amiket a munkanapok alatt nem tudtam. Na, ez nagyon fárasztó, ezért naponta csak egyet vállalok be. Meg persze igyekszem minél többet mozogni, és találkozni a barátaimmal - mesélte a humorista.

Recept a lazításhoz

Aki nem tud megfeszülni, az a lazításra sem képes - szokták mondani. Hadházinak a fellépéseken a maximumot kell nyújtania, ám a húzósabb időszakokban mindig talál módot a kikapcsolódásra.

- Próbálom az ilyen ritka alkalmakat kihasználni. A tornacipőm, illetve a fürdőfelszerelésem mindig az autómban van, hiszen elég jól el vagyunk látva fürdőkkel, gyógyfürdőkkel, és ha alkalom adódik rá, ne az legyen az akadály, hogy nincs nálam felszerelés. És a múzeumokat is mindenhol megnézem! - mondta Hadházi, akinek a kerékpározás jelenti az igazi testi-lelki felfrissülést. A múltkor például, amikor Győrben volt fellépése, nála volt a biciklije, így eltekert Pannonhalmára meg vissza.

Most pedig, hogy végre itt a jó idő, többször elő fog fordulni, hogy a csomagtartójában lesz az összecsukható bringája.

- Már idén is túl vagyok jó pár biciklitúrán. Nemrégiben voltunk a Tisza-tónál, és pár napja is tekertem úgy 40 kilométert, áprilisban pedig jön a következő, megyünk a Bükkbe. De amúgy simán csak túrázni vagy sétálgatni is szeretek. Pár hete, amikor Pécsett léptem fel, és ott aludtam, a műsor után elmentem egy nagyot sétálni éjszaka a városban, akkor jó, mert csönd van.

A humorista a kerékpározás mellett egy nem éppen szokványos hobbinak is hódol: vitorlázik.

- Tavaly nyáron sikerült levizsgázni. Elmentünk egy tanfolyamra a kollégákkal, és megszereztük a jogosítványt vitorlás kishajóra és motorcsónakra - mesélte. De vajon ki fertőzte meg a vitorlázás szeretetével?

- B. Tóth László kollégám volt a rádióban, ő mondogatta mindig, hogy megy vitorlázni, én meg még sohasem voltam, és egyszer megkértem, hogy ha legközelebb megy, szóljon már. És egyszer elmentem vele - válaszolta Hadházi.

- Így ismerkedtem meg Czégai László kapitánnyal, akinek az iskolája Csopakon van - gyerekeket tanít vitorlázni -, és tőle tanultam nagyon sokat, ráéreztem az ízére, és láttam azt is, hogy mennyire bele tudnak emberek szeretni. És mivel ott vagyunk minden évben két hetet a Dumafüred Fesztiválon, Balatonfüreden tavaly letettem a vizsgát, és már az idénre is béreltem egy vitorlást, amin lakni fogunk a családdal. A gyerekeim már nagyon várják.