Így néz ki most Bombera Krisztina! Az egykori híradós elképesztően dögös

Ennyit változott az évek során Bombera Krisztina.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bombera Krisztina az 1997-ben indult TV2-nél kezdte tévés pályafutását, a 2001. szeptember 11-én történt tragédiát egyenesen New Yorkból tudósította. Később dolgozott a köztévénél és az ATV-nél is, 2015-től pedig a TV2-ből ismert Simon Andrással az ATV esti híradójának műsorvezetője lett.

Bombera Krisztina 2003-ban
2016 márciusában az Elle magazinban

Az Elle Magazin We are women - Nőiesség tabuk nélkül elnevezésű kampánya, amelyhez 12 magyar közszereplő csatlakozott - köztük Bombera Krisztina, Lilu, Péterfy Bori és Juronics Tamás - a szabadság, az individuum szabadságáért.

Femizmus és divat

Erre a nyitottságra, sokszínűségre épít az Elle Fashion Show is, amelyet április 15-16. között immáron negyedik alkalommal rendeznek meg.

- Számomra a feminizmus önrendelkezés, szabadság, esélyegyenlőség. Amikor a nő eldöntheti, hogy szeretne együtt élni magával és a környezetével, amikor nem mások határozzák meg a családi élet, anyaság, karrier kérdését sztereotípiák mentén. Nem hiszek élesen a nemi szerepekben, hiszen ezek tanult dolgok, melyeket sok esetben érdemes megszegni az együttélés öröme kedvéért. Gyakran a biológiai különbségekből téves következtetéseket vonnak le, holott az emberi értékek szerintem sokkal fontosabbak.

A mai napig, ha két jelölt van egy állásra, akiknek a tudása, képzettsége azonos, csak a nemük eltérő, a férfi kapja meg az esélyt, mert a látszategyenlőség ellenére tudat alatt sok emberben ott él a megkülönböztetés. Miért gondolnak kevesebbet a nőkről? Én úgy hiszem, hogy az egyenlőség, a szabad önkifejezés mindenkit megillet az élet minden területén, így a divatban is - fejtette ki gondolatait a feminizmusról Bombera Kriszta.

Az RTL Klub egykori műsorvezetője már nem egy bombázó! Nócit alig ismertük fel

Nézegess képeket!

Elolvasom

Fotó: Elle

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük