kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Zsírbontó hasizomgyakorlatok

5 zsírrobbantó hasizomgyakorlat, aminél jobbat még nem találtak ki
Ezektől lesz igazán feszes a has

Hihetetlenül hatásosak!

Szerző: Bugya Brigi
Forrás: Femina.hu

Ha lapos a hasad, azonnal jobban mutat rajtad minden. De sajnos ez az a testtájék, ahonnan a legtöbb embernek a legnehezebben megy le a felesleg. Keményen meg kell dolgozni, hogy sikert érhess el, de abszolút nem lehetetlen küldetés. Most ebben szeretnénk neked segíteni öt olyan gyakorlattal, ami a lehető leggyorsabban orvosolja ezt a problémát. Ha alacsony szénhidráttartalmú diétával párosítod, hamar meg lesz az eredménye, hidd el!

Egy fontos dolog, mielőtt elkezdenéd a gyakorlatokat: kicsit melegíts be, és nyújts is, hogy az izmaid átmelegedjenek, ízületeid rugalmasabbá váljanak. Ezzel elkerülheted, hogy lesérülj.

Hídtartás

Az egyik legjobb hasizomgyakorlat a hídtartás, amely az egész törzsedet megdolgoztatja. Ehhez hasalj le a jógamatracodra, támaszkodj a könyöködre, kezeidet pedig kulcsold össze. Emeld fel a popsidat annyira, hogy egy egyenes vonalat írjon le a tested. Tartsd ezt a pózt egy percig, majd tarts rövid pihenőt, ezután még kétszer ismételd meg a gyakorlatot.
 

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 5

Ezeket az ételeket kerüld!

Ha lapos hasat szeretnél, akkor az alábbi ételeket mindenképpen kerülnöd kell, mert fogyasztásuk a víz megkötésére készteti szervezetedet, aminek eredményeképp a kelleténél jobban kidudorodik a pocakod.

A 3 leghatékonyabb hasformáló gyakorlat Czanik Balázstól

Ha a legproblémásabb testrészednek a hasadat érzed, próbáld ki a következő gyakorlatsort, mellyel már pár hét alatt látható eredményeket érhetsz el!

Még nincs hozzászólás
90 napos fogyókúraprogram
hirdetés
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.