kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

5 napos Krumpli-diéta

5 napos Krumpli-diéta
Mintaétrenddel

Ha unod a csodadiétákat, és egy egyszerű, hosszú ideje bevált diétát szeretnél, akkor itt az ideje, hogy kipróbáld a Krumpli-diétát! Gyors és hatékony zsírégető!

Szerző: T.N.
Forrás: Femina.hu
2007.10.28.
A Krumpli-diétával napi 7-800 kalóriát vihetsz be a szervezetedbe, ezért eléggé szigorú. Mivel a krumpli rengeteg keményítőt tartalmaz, ezért a diéta nem tartható tovább öt napnál. Félévente megismételheted, de a következőkre figyelned kell: minden nap meg kell innod minimum két liter szénsavmentes vizet vagy gyógyteát, kerülnöd kell az alkoholfogyasztást, nem ehetsz cukrot, sütit és csipszet, valamint állati eredetű zsírokat.

Mintaétrend

1. nap

  • Reggeli: 1 db korpás zsemle, 1 mokkáskanálnyi light margarin, 1 csésze salaktalanító tea.
  • Tízórai: 2 dl ananászlé.
  • Ebéd: currys krumpli.
  • Uzsonna: 1 db mandarin.
  • Vacsora: 1 db héjában főtt krumpli, 2 evőkanál zsírszegény túró.

Currys krumpli

Vágj kockákra egy krumplit és két kicsi vöröshagymát, majd párold meg. Keverj bele egy kockára vágott ananászt, fűszerezd sóval és curryvel.

2. nap

  • Reggeli: 1 szelet Graham-kenyér, 1 mokkáskanálnyi light margarin, 1 csésze salaktalanító tea.
  • Tízórai: 1 db aszalt szilvás joghurt.
  • Ebéd: 2 db héjában főtt krumpli, 2 evőkanál zsírszegény túró.
  • Uzsonna: 1 db narancs.
  • Vacsora: krumplileves.

Krumplileves

Vágj kockákra egy hagymát, egy sárgarépát és egy nagy krumplit, majd főzd meg 2,5 dl vízben, leveskockával. Fűszerezd ízlés szerint.

3. nap

  • Reggeli: 1 szelet sokmagos kenyér, 1 mokkáskanálnyi light margarin, 1 csésze salaktalanító tea.
  • Tízórai: 1 db alma.
  • Ebéd: paprikás krumpli.
  • Uzsonna: 2 db mandarin.
  • Vacsora: 1 db főtt krumpli light margarinnal, 1 szelet gépsonkával.

Paprikás krumpli

Vágj nagy darabokra egy hagymát és egy paprikát. Pirítsd meg olajban, majd kockázz fel két krumplit, és dobd hozzá. Fűszerezd sóval, borssal, pirospaprikával, és párold puhára. Főzhetsz bele egy baromfi-virslit, és adhatsz hozzá kevés natúr joghurtot is.

4. nap

  • Reggeli: 1 db korpás kifli 1 mokkáskanálnyi light margarinnal, 1 csésze salaktalanító tea.
  • Tízórai: 1 db körte.
  • Ebéd: fűszeres krumpli.
  • Uzsonna: 2 db alma.
  • Vacsora: 2 db főtt burgonya 2 evőkanál reszelt sajttal, joghurttal.

Fűszeres krumpli

Felezz el két kisebb krumplit, tedd kiolajozott edénybe, és a nyers oldalán süsd meg. Ezután fűszerezd, készíthetsz hozzá paradicsomsalátát is. A tetejét szórd meg petrezselyemmel, és tegyél rá egy kanál tejfölt.

5. nap

  • Reggeli: 2 db korpás kifli 1 mokkáskanálnyi light margarinnal, 1 csésze salaktalanító tea.
  • Tízórai: 1 db natúr joghurt reszelt répával.
  • Ebéd: zöldséges krumplipüré.
  • Uzsonna: 1 db grépfrút.
  • Vacsora: 2 db főtt krumpli, 1 db főtt tojás, natúr joghurt.

Zöldséges krumplipüré

Vágj kockára két sárgarépát, egy krumplit és egy hagymát. Párold meg, közben fűszerezd ízlés szerint. Öntsd le a vizet, törd át a krumplit és a zöldségeket krumplinyomón, majd melegítsd át sütőben a pürét. Ehetsz hozzá egy szelet zsírtalan tarjaszeletet.

Még nincs hozzászólás

Stressz - fogyókúra

Az Ohiói Állami Egyetem tudósai utánajártak, hogyan befolyásolja a súlyvesztést a stressz.
Diéta és fitnesz

Fűzők a történelemből

A női ruhatár elmaradhatatlan, veszélyes kelléke volt a fűző.
Diéta és fitnesz
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.