kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Rostban gazdag ételek fogyáshoz

Ezekből egyél többet, és erőfeszítés nélkül leolvadnak rólad a kilók - 6 magas rosttartalmú étel a diétához

Kalóriaszegény választások.

Forrás: Femina.hu

A fogyókúra egyik alapköve a rostdús táplálkozás, amire emésztési nehézségek esetén is érdemes odafigyelni. Egy átlagos nő szervezete számára napi 25-35 gramm rost bevitelére van szükség, ami fogyókúra esetén még magasabb, a valóságban azonban sokan a javasolt mennyiség felét sem fogyasztják el. Pedig az oldhatatlan rostok hatékonyabbá teszik anyagcserét, kitisztítják a bélrendszert, míg az oldódók az egészséges baktériumflóra kialakításában nélkülözhetetlenek. Az alábbi ételekkel biztosíthatod a rostszükségletedet.

Azt bizonyára tudod, hogy a finomított szénhidrátok a fogyókúra ellenségei, de nem csak gyors felszívódásuk miatt problémásak. A fehér lisztből készült pékáruk alig tartalmaznak emésztést segítő rostokat, ellentétben teljes kiőrlésű változataikkal. Ez utóbbiak ugyanis búzakorpával készülnek, amiben még teljes értékű élelmi rostok találhatóak. A gabonafélék közül magas rosttartalmú még a hajdina, a zab, a quinoa és a bulgur is.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 6

Nem is gondolnád, milyen káros

Ezeket az ételeket mielőbb hagyd el, ha igazán eredményes fogyókúrát szeretnél.

Még nincs hozzászólás
Letölthető edzéstervek

Blog.hu ajánló

    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.