kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Rágcsálnivalók fogyókúrázóknak

6 rágcsálnivaló, ami nem növeli a zsírraktárakat - Így fogyaszd őket

Ezekkel a rágcsálnivalókkal nyugodtan elűzheted az éhséget a fogyókúra ideje alatt is!

Szerző: Ambróz Nóra
Forrás: Femina.hu

A fő- és köztes étkezések között előfordulhat, hogy megéhezel, és megkívánsz némi rágcsálnivalót. Ezek nem feltétlenül teszik tönkre a szigorú diétát, ha gondosan megválogatod, mit is kapsz be a hirtelen jött éhségre.

A következő hat rágcsálnivaló például nemcsak egészséges, de kalóriában is szegény, így időnként nyugodtan beiktathatsz belőlük néhány falatot az étkezések közt, ám semmiképp nem a vacsora után. Az ajánlóban 100 kalóriás adagokat találsz, melyekkel könnyen számolhatsz, ha a napi beviteledet szeretnéd követni. 

Hamarosan érik az eper és a málna, így tavasszal a tízórait vagy az uzsonnát nyugodtan helyettesítheted szezonális bogyós gyümölcsökkel. Egy csésze, akár áfonyával keverten, frissen facsart narancslével meglocsolva nagyjából 100 kalóriát tesz ki, és rengeteg vitamint tartalmaz.

Forrás: pixabay.com
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 6

Édességek a fogyókúra idejére

Ezekkel a desszertekkel nem követsz el bűnt az étrended ellen. A fogyókúra során sem tilos egy kicsit kényeztetni magadat!

Reggelizz úgy, mint egy király! Elmondjuk, miért!

A reggeli kihagyásával nem segíted elő a fogyást, sőt, a korai koplalás akár hízáshoz is vezethet. Elmondjuk, hogyan és mit érdemes reggelire enned.

Még nincs hozzászólás

Diétásnak hiszed, pedig hizlalnak

Ezekről valószínűleg te is azt gondolod, fogyókúrás ételek, italok.
Diéta és fitnesz
90 napos fogyókúraprogram
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.