kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Rágcsálnivalók fogyókúrázóknak

6 rágcsálnivaló, ami nem növeli a zsírraktárakat - Így fogyaszd őket

Ezekkel a rágcsálnivalókkal nyugodtan elűzheted az éhséget a fogyókúra ideje alatt is!

Szerző: Ambróz Nóra
Forrás: Femina.hu

A fő- és köztes étkezések között előfordulhat, hogy megéhezel, és megkívánsz némi rágcsálnivalót. Ezek nem feltétlenül teszik tönkre a szigorú diétát, ha gondosan megválogatod, mit is kapsz be a hirtelen jött éhségre.

A következő hat rágcsálnivaló például nemcsak egészséges, de kalóriában is szegény, így időnként nyugodtan beiktathatsz belőlük néhány falatot az étkezések közt, ám semmiképp nem a vacsora után. Az ajánlóban 100 kalóriás adagokat találsz, melyekkel könnyen számolhatsz, ha a napi beviteledet szeretnéd követni. 

Hamarosan érik az eper és a málna, így tavasszal a tízórait vagy az uzsonnát nyugodtan helyettesítheted szezonális bogyós gyümölcsökkel. Egy csésze, akár áfonyával keverten, frissen facsart narancslével meglocsolva nagyjából 100 kalóriát tesz ki, és rengeteg vitamint tartalmaz.

Forrás: pixabay.com
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 6

Édességek a fogyókúra idejére

Ezekkel a desszertekkel nem követsz el bűnt az étrended ellen. A fogyókúra során sem tilos egy kicsit kényeztetni magadat!

Még nincs hozzászólás

Zsírégető reggelik

Indítsd el a fogyókúrádat már a reggelivel. Mutatjuk, miket kell enned hozzá!
Diéta és fitnesz

Diétásnak hiszed, pedig hizlalnak

Ezekről valószínűleg te is azt gondolod, fogyókúrás ételek, italok.
Diéta és fitnesz
4 hét 4 kiló fogyókúraprogram
hirdetés
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.