Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Letölthető edzéstervek

Intenzív popsikerekítés
Intenzív popsikerekítés
Az intenzív, változatos testhelyzeteket magában foglaló edzésprogram a popsi és a comb izmait egyaránt edzi és erősíti.
Mínusz egy nadrágméret
Mínusz egy nadrágméret
A gyakorlatsor célja a combok, a popsi és a has izmainak formálása, ezáltal ruhaméreted gyors csökkentése.
A 3 leghatékonyabb hasformáló gyakorlat Czanik Balázstól

Ha a legproblémásabb testrészednek a hasadat érzed, próbáld ki a következő gyakorlatsort, mellyel már pár hét alatt látható eredményeket érhetsz el!

Dátum: 2012. július 3.
Készítette: Femina.hu
Edzés bébisúlyra
Edzés bébisúlyra
A kímélő edzésterv célja, hogy szülés után fokozatosan újraerősítse tested, emellett a babavárás ideje alatt felszedett kilóktól is megszabadítson.
Gyakorlatok toka ellen
Gyakorlatok toka ellen
A toka gyakran még azok esetében is megjelenik, akik nem rendelkeznek túl nagy túlsúllyal. Eltüntetéséhez célzott gyakorlatokra van szükség.
Karcsúsító, stresszoldó jóga
Karcsúsító, stresszoldó jóga
A gyakorlatsor célja a relaxáció, ugyanakkor minden porcikádat átmozgatja, és formálja alakod.
Villámedzés teljes alakra
Villámedzés teljes alakra
A gyakorlatsor feladatai minden izomcsoportot megmozgatnak, ugyanakkor a teljes edzés nem vesz igénybe túl sok időt.
Popsi- és combformálás kezdőknek
Popsi- és combformálás kezdőknek
Edzéstervünk azoknak szól, akik eddig ritkán mozogtak, de combjukat, popsijukat szeretnék karbantartani.
Edzés szobabiciklire
Edzés szobabiciklire
Ez a program kellőképpen megmozgat és felpörget, formálja láb- és combizmaidat, valamint erőnlétedet és kitartásodat is növeli.
Teljes testformálás - edzőterem
Teljes testformálás - edzőterem
Ez az edzőtermi feladatsor minden izmodat átmozgatja, célja emellett, hogy építse és nyújtsa azokat.
Tökéletes felsőtest - edzőterem
Tökéletes felsőtest - edzőterem
Az edzésterv követésével karjaid és hátad izmait erősítheted, emellett jobb tartást adhatsz melleidnek.
Comb- és popsifaragás - edzőterem
Comb- és popsifaragás - edzőterem
Az edzőtermi gépek biztos megoldást jelentenek a kényes testrészek, a popsi és a combok formálására.
Haladó hasszobrász
Haladó hasszobrász
Edzéstervünk számos izomcsoportot megdolgoztat, miközben a hangsúlyt a has izmainak fokozott igénybevételére helyezi.
Feszes cici, szálkás karok, erős hát
Feszes cici, szálkás karok, erős hát
Edzéstervünk a felsőtestet erősíti, jobb tartást ad hátadnak és melleidnek, emellett karodat is szebbé teszi.
Kímélő edzés nagy túlsúlyra
Kímélő edzés nagy túlsúlyra
Edzéstervünk nem erőlteti meg szervezetedet, így ideális választás, ha nagyobb túlsúllyal küzdesz.
Hasformálás kezdőknek
Hasformálás kezdőknek
A gyakorlatsor a hasizom nyújtására helyezi a hangsúlyt, majd fokozatosan erősíti az alsó és oldalsó hasizmot, így formálva alakod.
Haladó edzés teljes alakra
Haladó edzés teljes alakra
Az edzés többek között az aerob bemelegítő szakasznak, a magas ismétlésszámoknak és a kick-box elemeinek köszönheti intenzitását.
Köredzés - edzőterem
Köredzés - edzőterem
A köredzés célja, hogy sokoldalúan fejlessze izomcsoportjaidat, emellett serkentse vérkeringésed és anyagcseréd, biztosítva a zsírégetést.
Komplex edzésterv futópadra
Komplex edzésterv futópadra
A futás megmozgatja egész tested, továbbá edzi szívedet is. A futópadon ízületeidet is kímélheted.
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.