kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Könnyű, reggeli tornagyakorlatok

Ezt az 5 mozdulatot csináld meg reggeli előtt, ha szeretnél turbó tempóban fogyni
Leolvasztják a kilókat

Serkentik az anyagcserét.

Szerző: Ambróz Nóra
Forrás: Femina.hu

Ha szeretnéd egy kevés mozgással javítani a diétád hatékonyságát, akkor nagyon érdemes azt reggeli időpontra, méghozzá étkezés előttre időzíteni. A reggelit megelőző edzés nagyon megpörgeti az anyagcserét, aminek a fogyásra, sőt, a vérzsírszintre gyakorolt jótékony hatását kutatás is bizonyítja. Nem kell azonban feltétlenül nagyon kemény, ugrálós, izzadós gyakorlatokkal kezdeni a napot. Elég, ha nagyjából 15 perc alatt, 100-150 kalóriát elégetve elvégzed ezeket az egyszerű nyújtó-erősítő gyakorlatokat, melyek ugyan nagyon nem izzasztanak meg, mégis élénkítik az emésztést és a keringést. Mutatjuk, hogyan csináld őket!

Miután egy kicsit bemelegítésként átmozgattad az ízületeidet, feküdj hanyatt, húzd fel az egyik térded, kulcsold össze rajta a kezed, és húzd a hasad felé. Nagyjából egy percig végezd a gyakorlatot, majd válts lábat. Ha fel vagy puffadva, érdemes többször is ismételni, ugyanis a gyakorlat segíti a bélmozgást és az emésztést.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 5

A legjobb zsírégető mozgásformák

Ha szeretnél igazán intenzívvé tenni a zsírégetést, akkor ezeket a sportokat a legérdemesebb kipróbálnod. Még hatékonyabbak, mint ha futnál!

Még nincs hozzászólás
6 hét 6 kiló fogyókúraprogram

Blog.hu ajánló

    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.