kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Ha legalább 10 kilót le akarsz adni: különösen gyors rost-fehérje diéta

Ha legalább 10 kilót le akarsz adni: különösen gyors rost-fehérje diéta
Hosszú távon hat

Csak a szénhidrátok és a zsírok bevitelét kell korlátoznod.

Szerző: Kovács Judit
Forrás: Femina.hu
2012.01.22.

A január a hosszú távú, igazi életmódváltással járó diéták időszaka. Ha jelentős túlsúlytól szeretnél minél hamarabb megszabadulni, de nincs erőd sanyargatni magad, vagy koplalásba kezdeni, a rost-fehérje diéta lesz számodra az ideális megoldás.

Ez az étrend a legalapvetőbb fogyókúrás tézist ötvözi a legújabb tudományos kutatások eredményeivel, és még komolyabb áldozatokat sem követel, hiszen a diéta során semmi sem tilos, a hangsúly a mértékletességen van.

Két fronton segíti az emésztést a rost-fehérje diéta

A rost-fehérje diéta lényege, hogy bármit ehetsz, de a szénhidrátokat és zsírokat tartalmazó ételek bevitelét korlátoznod kell, és inkább rost, illetve fehérje alapú étrendet érdemes követned. Az élelmi rostok segítik a bélműködést, fokozzák az anyagcserét, ezáltal a méregtelenítést is elősegítik, aminek következtében a zsírbontás is könnyebben megy majd a szervezet számára - ez az egyik legrégebbi fogyókúrás megfigyelés.

Naponta ötször, kisebb adagokban

A fehérjék a zsírbontás kémiai folyamatában játszanak nélkülözhetetlen szerepet, miközben az izmokat is védik, így onnan fogysz majd, ahonnan szeretnél - a fehérje testsúlyra gyakorolt jótékony hatását a legújabb tudományos kutatások is elismerik.

Ha a rost-fehérje diétát követed, egyél naponta ötször, kisebb adagokban - ez nemcsak az anyagcseréd folyamatos működése, de a vércukorszinted szempontjából is kedvező megoldás. Rostszükségletedet friss zöldségekből és gyümölcsökből, valamint teljes kiőrlésű gabonákból fedezd, a fehérjét pedig zsírszegény fehér húsok, tejtermékek és hüvelyesek - például bab, szója, borsó - biztosítsák.

20 extra hatékony zsírégető zöldség
20 extra hatékony zsírégető zöldség
15 ínycsiklandó, karcsúsító nassolnivalóVitaminok és nyomelemek, melyek nélkül nem megy a fogyás8 erős lúgosító étel a fogyásért8 zsírégető, salaktalanító leves fogyókúráhozKépeken 8 egészséges köret, krumpli és rizs helyettA legfinomabb zsírégető gyümölcsökFilléres zsírgyilkosok! Képeken a legerősebb fogyasztó fűszerekA legerősebb karcsúsító, méregtelenítő gyógynövényekBéltisztító táplálékok: képeken a 12 legerősebbA 6 legfinomabb zsírbontó ital

Rövid és hosszú távon is

Ha a diétát csak rövid ideig akarod követni, akkor a cukrot és a fehérlisztet átmenetileg teljesen ki kell iktatnod az étrendedből - ebben az esetben egy egyhetes rost-fehérje diétával akár négy-öt kilótól is megszabadulhatsz. Ha hosszabb távon, életmódszerűen folytatod a diétát, elég, ha mérsékeled ezeknek a táplálékoknak a bevitelét, és odafigyelsz a kiegyensúlyozott étrendre. Így egy hónap alatt tíz kilótól is megszabadulhatsz, és a jojótól sem kell tartanod.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár zabkása zsírszegény tejjel készítve, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
Vacsora: egy bögre wokban sült zöldség.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 5 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: egy bögre sóskafőzelék, két főtt tojás.
Uzsonna: két kivi.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: két evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, két evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, egy marék mandula, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

4. nap

Reggeli: rántotta három tojásfehérjéből, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 15 dkg kígyóuborka, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy tonhalas szendvics barna kenyérből.
Uzsonna: egy közepes méretű alma.
Vacsora: egy bögre mentás mandarin saláta.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy szelet zsírszegény sajt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac, egy bögre vegyes zöldsaláta.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

6. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta egy marék mandulával, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: egy bögre durumtészta paradicsomszósszal.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: 10 dkg grillezett tofu egy bögre wokban sült zöldséggel.

Betöltés...

7. nap

Reggeli: egy szelet puffasztott rizs, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: egy bögre zöldbabfőzelék.
Uzsonna: egy bögre bogyós gyümölcs.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Még nincs hozzászólás
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.