kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Ha legalább 10 kilót le akarsz adni: különösen gyors rost-fehérje diéta

Ha legalább 10 kilót le akarsz adni: különösen gyors rost-fehérje diéta
Hosszú távon hat

Csak a szénhidrátok és a zsírok bevitelét kell korlátoznod.

Szerző: Kovács Judit
Forrás: Femina.hu
2012.01.22.

A január a hosszú távú, igazi életmódváltással járó diéták időszaka. Ha jelentős túlsúlytól szeretnél minél hamarabb megszabadulni, de nincs erőd sanyargatni magad, vagy koplalásba kezdeni, a rost-fehérje diéta lesz számodra az ideális megoldás.

Ez az étrend a legalapvetőbb fogyókúrás tézist ötvözi a legújabb tudományos kutatások eredményeivel, és még komolyabb áldozatokat sem követel, hiszen a diéta során semmi sem tilos, a hangsúly a mértékletességen van.

Szavazz!
Honnan faragnál le pár centit?

Két fronton segíti az emésztést a rost-fehérje diéta

A rost-fehérje diéta lényege, hogy bármit ehetsz, de a szénhidrátokat és zsírokat tartalmazó ételek bevitelét korlátoznod kell, és inkább rost, illetve fehérje alapú étrendet érdemes követned. Az élelmi rostok segítik a bélműködést, fokozzák az anyagcserét, ezáltal a méregtelenítést is elősegítik, aminek következtében a zsírbontás is könnyebben megy majd a szervezet számára - ez az egyik legrégebbi fogyókúrás megfigyelés.

Naponta ötször, kisebb adagokban

A fehérjék a zsírbontás kémiai folyamatában játszanak nélkülözhetetlen szerepet, miközben az izmokat is védik, így onnan fogysz majd, ahonnan szeretnél - a fehérje testsúlyra gyakorolt jótékony hatását a legújabb tudományos kutatások is elismerik.

Ha a rost-fehérje diétát követed, egyél naponta ötször, kisebb adagokban - ez nemcsak az anyagcseréd folyamatos működése, de a vércukorszinted szempontjából is kedvező megoldás. Rostszükségletedet friss zöldségekből és gyümölcsökből, valamint teljes kiőrlésű gabonákból fedezd, a fehérjét pedig zsírszegény fehér húsok, tejtermékek és hüvelyesek - például bab, szója, borsó - biztosítsák.

20 extra hatékony zsírégető zöldség
20 extra hatékony zsírégető zöldség
15 ínycsiklandó, karcsúsító nassolnivalóVitaminok és nyomelemek, melyek nélkül nem megy a fogyásNapi 5 pohár, heti 2 kiló mínusz: 7 otthon is elkészíthető fogyókúrás víz15 hatékony emésztésserkentőEzeket edd, ha fogyni akarsz! 8 alacsony glikémiás indexű táplálék8 erős lúgosító étel a fogyásért8 zsírégető, salaktalanító leves fogyókúráhozKépeken 8 egészséges köret, krumpli és rizs helyettA legfinomabb zsírégető gyümölcsökFilléres zsírgyilkosok! Képeken a legerősebb fogyasztó fűszerek

Rövid és hosszú távon is

Ha a diétát csak rövid ideig akarod követni, akkor a cukrot és a fehérlisztet átmenetileg teljesen ki kell iktatnod az étrendedből - ebben az esetben egy egyhetes rost-fehérje diétával akár négy-öt kilótól is megszabadulhatsz. Ha hosszabb távon, életmódszerűen folytatod a diétát, elég, ha mérsékeled ezeknek a táplálékoknak a bevitelét, és odafigyelsz a kiegyensúlyozott étrendre. Így egy hónap alatt tíz kilótól is megszabadulhatsz, és a jojótól sem kell tartanod.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár zabkása zsírszegény tejjel készítve, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
Vacsora: egy bögre wokban sült zöldség.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 5 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: egy bögre sóskafőzelék, két főtt tojás.
Uzsonna: két kivi.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: két evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, két evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, egy marék mandula, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

4. nap

Reggeli: rántotta három tojásfehérjéből, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 15 dkg kígyóuborka, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy tonhalas szendvics barna kenyérből.
Uzsonna: egy közepes méretű alma.
Vacsora: egy bögre mentás mandarin saláta.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy szelet zsírszegény sajt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac, egy bögre vegyes zöldsaláta.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

6. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta egy marék mandulával, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: egy bögre durumtészta paradicsomszósszal.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: 10 dkg grillezett tofu egy bögre wokban sült zöldséggel.

7. nap

Reggeli: egy szelet puffasztott rizs, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: egy bögre zöldbabfőzelék.
Uzsonna: egy bögre bogyós gyümölcs.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Még nincs hozzászólás

Egy hónap alatt 8 kiló fogyás dr. Johnson géndiétájával

Minden másnap azt ehetsz, amit szeretnél, a fogyást ugyanis a karcsúság-gén indítja be.
Diéta és fitnesz

Makacs, leküzdhetetlen túlsúly: 3 intő jel, hogy a hormonjaid okozzák a bajt

Ha az elhízást szervi baj okozza, nemcsak lefogyni nem tudsz, de az egészséged is veszélyben forog.
Diéta és fitnesz
90 napos fogyókúraprogram
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.