kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Fogyáshoz fontos ásványi anyagok

8 ásványi anyag, ami nélkül nem fogysz le
Képeken mutatjuk, mivel viheted be őket

Előzd meg a hiánybetegségeket, miközben felpörgeted a fogyást!

Szerző: Ambróz Nóra
Forrás: Femina.hu

Egyes ásványi anyagok megfelelő bevitelének nemcsak az egészségmegőrzés szempontjából van jelentősége, hanem akkor is, ha fogyni szeretnél. Mivel a diéta ideje alatt kevesebb táplálék jut a szervezetednek, ezért nagyon fontos, hogy olyan ételek közül válogass, amelyek gazdagok a következő ásványi anyagokban, így elkerülheted a hiánybetegségeket, sőt, észre fogod venni, hogy a kilók is gyorsabban olvadnak. Lapozd végig a listát!

A króm az egyik legfontosabb ásványi anyag a súlyvesztés szempontjából, ugyanis segít az inzulin- és a vércukorszint kiegyensúlyozásában, így megfelelő fogyasztásával megelőzhetőek a falási rohamok. Egyik legfontosabb forrása, a brokkoli egyébként is kiváló fogyókúrás táplálék laktató rosttartalma miatt, ráadásul akár öt kilót is fogyhatsz vele. További krómforrások a magvak, a tojás, a halhús, a kakaó és szinte az összes zöld színű zöldség.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 8

Szuperhatékony zsírégetők!

Ha ezekből naponta egy-egy evőkanállal dobsz az ételekhez, máris megduplázhatod a fogyást! Mutatjuk a legjobb vízhajtó, eltelítő táplálékokat.

Még nincs hozzászólás
Letölthető edzéstervek

Blog.hu ajánló

    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.