kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Célzott anyagcsere-pörgető ital

Napi 3 pohár ebből, és gyorsan eltűnik a hasi zsír: célzott anyagcsere-pörgető ital

A hasi területen lerakódott zsír a legmakacsabb, de itt a megoldás!

Szerző: Bugya Brigi
Forrás: Femina.hu

Az ital, amiről most szó lesz, a tejsavó. A sajtkészítés során keletkező melléktermékből ugyanis kiváló fehérjeturmixot lehet készíteni, ami ráadásul képes célzottan a hasi területről is leolvasztani a zsírt.

A fehérjeturmixok egyre népszerűbbek a fogyókúrázók körében, ami azt jelzi, hogy az emberek egyre tudatosabbak a táplálkozásukat tekintve. Ma már köztudottnak mondható, hogy a fehérjebázisú, csökkentett szénhidráttartalmú étrend alkalmas arra, hogy valaki csökkentse a súlyát és formálja az alakját.

Számos gyártó forgalmaz fehérjeturmixokat por formájában, ami nagyban megkönnyíti a rendszeres fogyasztást, hiszen ezeket a porokat csak fel kell hígítani vízzel, és már ihatóak is. Azonban az áruk sok esetben magasabb annál, hogy heteken keresztül naponta tudd inni őket.

Ebben jelenthet neked is segítséget a tejsavópor, ami egy sokkal olcsóbb módja a fehérjeturmix előállításának, ugyan kicsivel több időt kell eltöltened az elkészítésével, de azt a karcsú vonalak érdekében megéri rászánni.

Tejsavópor turmixként, naponta háromszor

A tejsavóport beszerezni nem is nehéz feladat, nagyobb drogériákban, élelmiszerboltokban is lehet már kapni, az ára pedig 1000 forint körül alakul az 1 kilós kiszereléseknél.

Turmixhoz másfél evőkanál tejsavó porra lesz szükséged, amit felönthetsz vízzel vagy növényi tejjel. Bármelyiket is választod, 3decilitert önts rá a porra a turmixgépedben.

Az ízesítést kedved szerint variálhatod, reggeliként fogyasztva tehetsz bele egy érett banánt vagy datolyát, majd tovább ízesítheted fahéjjal vagy gyömbérrel, míg uzsonnára és vacsorára használj inkább bogyós gyümölcsöket, melyeknek alacsony a cukortartalma.

Hogyan hat a fogyókúrádra a fehérjeturmix?

Egy ilyen italnak magas a fehérjetartalma, ezzel a tápértéke is, míg zsírokban igen szegény, vagy egyes esetekben a nullához közelít a zsírtartalom, attól függően, hogy milyen eljárással készítik a tejsavót. A fehérje pedig az izmok fontos tápláléka, amely az edzések során hasznosul a szervezetedben.

Emellett pedig a fehérje képes gyorsítani is az anyagcserét, és hozzájárul ahhoz, hogy a szervezeted a zsírraktárakból nyerjen energiát a működéséhez, ne pedig az izomszövetből próbálja kinyerni az ahhoz szükséges anyagokat.

Még nincs hozzászólás
Letölthető edzéstervek
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.