kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Ásványi anyagok a fogyókúrához

Fontosak a zsírvesztéshez! 5 ásványi anyag, amire napi szinten figyelj oda

Ha ezekből hiányt szenved a szervezeted, nem tudsz lefogyni.

Szerző: Bugya Brigi
Forrás: Femina.hu

A sikeres fogyáshoz elengedhetetlen számos vitamin és ásványi anyag megfelelő mennyiségének biztosítása, mivel ezek nélkül a szervezet nem tudja kellő gyorsasággal lebontani a tápanyagokat, így a sok bosszúságot okozó zsírszöveteket és az elraktározott felesleget sem.

Ebben a cikkünkben az ásványi anyagokat vesszük végig, illetve azt, hogy természetes formában milyen élelmiszerekben találhatóak meg. Reméljük, ennek segítségével esetedben is eredményesebb lesz az a sok erőfeszítés, melyet az alakod és egészséged érdekében teszel.

Kalcium

A kalcium nemcsak a csontok, de az izmok és az izom-ideg kapcsolatok szempontjából is fontos a szervezeted számára. Ha sportolsz és diétázol, akkor különösen oda kell figyelned a kellő mennyiség bevitelére, hogy izmaid épülni tudjanak. Napi 1000-1300 milligrammot érdemes bevinni a szervezetedbe, amit tejtermékek, hal, diófélék fogyasztásával tudsz biztosítani.
 

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 5

Ezeket azonban ne edd, ha fogyni akarsz!

Most már tudod, hogy melyek azok az ásványi anyagok, amelyeket napi szinten biztosítanod kell a szervezeted számára. Alábbi galériánkból pedig az is kiderül, hogy melyek azok az ételcsoportok, amelyeket viszont kerülnöd kell, mivel lassítják az anyagcserét.

Még nincs hozzászólás
90 napos fogyókúraprogram
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.