kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Ásványi anyagok a fogyókúrához

Fontosak a zsírvesztéshez! 5 ásványi anyag, amire napi szinten figyelj oda

Ha ezekből hiányt szenved a szervezeted, nem tudsz lefogyni.

Szerző: Bugya Brigi
Forrás: Femina.hu

A sikeres fogyáshoz elengedhetetlen számos vitamin és ásványi anyag megfelelő mennyiségének biztosítása, mivel ezek nélkül a szervezet nem tudja kellő gyorsasággal lebontani a tápanyagokat, így a sok bosszúságot okozó zsírszöveteket és az elraktározott felesleget sem.

Ebben a cikkünkben az ásványi anyagokat vesszük végig, illetve azt, hogy természetes formában milyen élelmiszerekben találhatóak meg. Reméljük, ennek segítségével esetedben is eredményesebb lesz az a sok erőfeszítés, melyet az alakod és egészséged érdekében teszel.

Kalcium

A kalcium nemcsak a csontok, de az izmok és az izom-ideg kapcsolatok szempontjából is fontos a szervezeted számára. Ha sportolsz és diétázol, akkor különösen oda kell figyelned a kellő mennyiség bevitelére, hogy izmaid épülni tudjanak. Napi 1000-1300 milligrammot érdemes bevinni a szervezetedbe, amit tejtermékek, hal, diófélék fogyasztásával tudsz biztosítani.
 

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 5

Ezeket azonban ne edd, ha fogyni akarsz!

Most már tudod, hogy melyek azok az ásványi anyagok, amelyeket napi szinten biztosítanod kell a szervezeted számára. Alábbi galériánkból pedig az is kiderül, hogy melyek azok az ételcsoportok, amelyeket viszont kerülnöd kell, mivel lassítják az anyagcserét.

Még nincs hozzászólás
6 hét 6 kiló fogyókúraprogram
    hirdetés
    hirdetés
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.