kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

Akár 20 kilót is fogyhatsz a Dukan-diétával

Akár 20 kilót is fogyhatsz a Dukan-diétával
Pippa Middleton kedvenc fogyókúrája

Nincs mennyiségi korlátozás, a diéta pedig testalkatra szabható.

Szerző: Schuster Borka
Forrás: Femina.hu
2011.10.14.

Pippa Middleton alakját és formás fenekét szinte minden nap láthatjuk valamelyik magazin címlapján, a csinos angol lányt sokan korunk szépségideáljaként emlegetik.

Persze, ő sem ajándékba kapta a tökéletes formát, arányos alkatát dr. Dukan diétájának köszönheti, amely rajta kívül már nők tízezreinek segített leadni a fölösleges kilókat.

Fogyás szakaszokra bontva

A Dukan-diéta egyik legnagyobb vonzereje, hogy teljes túlsúlyodat leadhatod vele, mégpedig anélkül, hogy szigorú koplalásba kezdenél. A fölös kilók száma ugyanis csak a diéta hosszát befolyásolja, szigorúságát nem. A tartós és egészséges fogyás érdekében dr. Dukan négy szakaszra bontotta a diétát.

Az első szakaszban csak fehérjét ehetsz, tehát tejet, tejtermékeket, fehér húsokat - ezeket azonban tulajdonképpen mennyiségi korlátozás nélkül. Ez a diéta megalapozó szakasza, ekkor a leglátványosabb a fogyás. Ha csak öt kilót akarsz ledobni, akkor két napig kell követned a protein alapú étrendet, ha tízet, akkor három, ha pedig 20-at, akkor öt napig tart a felvezető szakasz.

A második szakaszban már ehetsz friss vagy grillezett zöldségeket, salátákat is, de szigorúan csak zsírszegény joghurtból vagy olívaolajból készíthetsz rájuk öntetet. Ezt a periódust addig tartsd, amíg el nem éred az ideális súlyt.

A 15 leghatékonyabb negatív kalóriás étel
A 15 leghatékonyabb negatív kalóriás étel
15 extra hatékony, filléres zsírégető15 ínycsiklandó, karcsúsító nassolnivalóA leghatékonyabb vízhajtó szerek listájaFilléres zsírgyilkosok! Képeken a legerősebb fogyasztó fűszerekA legerősebb karcsúsító, méregtelenítő gyógynövényekA 6 legfinomabb zsírbontó italA leghatékonyabb diéták +15 kiló felettMotiváló gondolatok a fogyókúráhozMinden idők 15 legjobb béltisztító táplálékaEzek nélkül nem indul be a fogyás! 15 nélkülözhetetlen kellék

Ha már nem szeretnél többet fogyni, a harmadik szakaszba léphetsz. Nagyon fontos, hogy ne engedj a kísértésnek, és ne hagyd abba a diétát, mondván, elérted a célodat, mert akkor a kilók gyorsan visszakúsznak. A normál étkezésre való szakaszos visszatérés garantálja, hogy nem hízod vissza a leadott súlyt.

A harmadik szakaszban már egy kevés szénhidrátot is ehetsz: naponta egyszer gyümölcsöt, napi két szelet teljes kiőrlésű kenyeret és hetente kétszer tésztát is. A szakasz hosszát a leadott kilók száma határozza meg, fél kilónként négy napig kell követned a korlátozott étrendet.

A negyedik szakaszba lépve visszatérhetsz a hagyományos étkezéshez, de hetente egyszer ezután is érdemes fehérjenapot tartani, amikor csak az első szakaszban engedélyezett dolgokat eszed, így nem kell félned a jojótól, és új alakodat hosszú évekig megőrizheted.

4 hét 4 kiló fogyókúraprogram

Mintanap az első szakaszhoz

Reggeli: 15 dkg zsírszegény túró, egy főtt tojás, 5 dkg csirkemellsonka.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, 10 dkg zsírszegény sajt.
Uzsonna: egy kis poharas kefir.
Vacsora: 15 dkg grillezett tengeri hal egy bögre zöldfűszeres joghurtöntettel.

Mintanap a második szakaszhoz

Reggeli: egy főtt tojás, 5 dkg pulykamellsonka, egy paprika, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre uborkasaláta.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta kenyér nélkül.

Mintanap a harmadik szakaszhoz

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre tejeskávé.
Tízórai: 5 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: egy bögre teljes kiőrlésű tészta paradicsomszósszal.
Uzsonna: 5 dkg sajt, két szelet pulykamellsonka.
Vacsora: egy nagy bögre tejes-gyümölcsös turmix.

Betöltés...

Mintanap a negyedik szakaszhoz

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 5 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykasonka, 5 dkg túró.

18 hozzászólás
bentonit       2013-06-03 16:42
19.
A helyedben megenném az almát és a narancsot, lelkiismeretfurdalás nélkül!!!!
válasz a 16. kommentre (Annabellla - 01-20)
bentonit       2013-06-03 15:36
18.
Milyen az egészséges étkezés szerinted?
válasz a 6. kommentre (Orsii. - 07-06)
bentonit       2013-06-03 15:32
17.
Hagyd ezeket a barom diétákat, ismerd meg a paleo táplálkozást !
válasz a 16. kommentre (Annabellla - 01-20)

Fogyj 10 kilót éhezés nélkül a glükózdiétával: naponta hatszor ehetsz

A karcsúság kulcsa egyáltalán nem a koplalásban rejlik. A megoldás az egyensúly fenntartása.
Diéta és fitnesz

Dr. Mercola diétája az érzelmi evést is legyőzi - Százezreknek segített

Az alacsonyabb szénhidrátbevitel kulcsfontosságú, de az sem mindegy, milyen zöldségeket eszel.
Diéta és fitnesz
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.