kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Diéta és fitnesz   /  

1 hónap alatt 10 kiló mínusz

1 hónap alatt 10 kiló mínusz
Próbáld ki a lapos has diétát!

Vesd be a telítetlen zsírok erejét, és négy hét alatt leolvad rólad a gyűlölt úszógumi.

Szerző: Klimó Petra
Forrás: Femina.hu
2011.03.13.

Az egyik legnagyobb kihívás a diétás módszerek számára, ha a domborodó pocak eltüntetése a cél, hiszen még mozgással ötvözve is erről a területről a legnehezebb lefaragni a felesleges zsírt.

A szexi, lapos has és a feszes vonalak még intenzív edzés mellett is csak nehezen érhetőek el, így nem csoda, ha a rendszeres hasizom-erősítés eredmény nélkül marad

Létezik azonban egy módszer, amely új alapokra helyezi a diétás táplálkozást, és az egyszeresen telítetlen zsírsav erejére bízza a munka oroszlánrészét. Így néhány hét alatt centikben és kilókban mérhető eredményt érhetsz el, illetve megszabadulhatsz a puffadt pocaktól.

A diéta lényege

A tendencia két mestere Liz Vaccariello és Cynthia Sass, akik a hasznos és káros zsírok felosztása mentén alakították ki a lapos has diétát. Eszerint míg a hagyományosan hizlaló, telített zsírsavak - tejtermékek, állati eredetű zsiradék - nem csupán a kövérség előidézői, de kimondottan egészségkárosító hatásuk van, addig az egyszeresen telítetlen zsírok egyenesen nélkülözhetetlenek a fogyásban, mivel semlegesítik a szervezetben túltengő savakat, ráadásul energiaforrásként is hasznosabbak, mint a szénhidrát vagy a fehérje.

Emellett lényeges szempont egészségvédő hatásuk: a rossz koleszterinszintet csökkentik, a jót pedig növelik, így kisebb lesz a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázata.

Ezek nélkül nem indul be a fogyás! 15 nélkülözhetetlen kellék
Ezek nélkül nem indul be a fogyás! 15 nélkülözhetetlen kellék
15 ínycsiklandó, karcsúsító nassolnivalóFilléres zsírgyilkosok! Képeken a legerősebb fogyasztó fűszerekA legerősebb karcsúsító, méregtelenítő gyógynövényekA 6 legfinomabb zsírbontó ital8 bevált úszógumigyilkos hasi zsírpárna ellenA legmeglepőbb zsírégetők, amikről talán nem is hallottálA legveszélyesebb fogyókúrás tévhitekA 15 leghatékonyabb negatív kalóriás étel15 biztos tipp farkaséhség ellenMinden idők 15 legjobb béltisztító tápláléka

Így működik

A négyhetes kúra során maximum napi 1600 kalóriát vehetsz magadhoz négy részletben - vagyis a három főétkezés mellett egy nassolás is belefér. Egy alkalommal négyszáz kalória a plafon, de arra is ügyelj, hogy ne teljen el több négy óránál egy-egy étkezés között

A menüd fő összetevője olíva-, tökmag-, vagy repceolaj, illetve az olajos magvak, az avokádó és a zabpehely legyen. Ezeket kell beiktatnod a zöldségek, halak, fehér húsok közé. Fogyasztásukkal hosszú időre biztosított a telítettségérzet, így elkerül a koplalás.

Ugyanakkor fontos a mennyiségi korlát, mivel a diófélékből könnyű túlenni magad, ez pedig már hizlalhat. Amit kerülnöd kell: édességek, cukor, finomlisztből készült tészták, péksütemények, vörös húsok, alkohol és a magas zsírtartalmú tejtermékek.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre vízben főtt zabpehely egy banánnal, fél marék mandulával és két szem eperrel.
Ebéd:  szendvics két szelet magvas kenyérből két sovány pulykaszelettel, vöröshagymával, paradicsommal, salátalevéllel, olívabogyóval.
Vacsora: 15 dkg ricottás lazac.
Nassolnivaló: zsírszegény joghurt, fél marék napraforgómag.

2. nap

Reggeli: vaníliás-diós gyümölcsparfé 2 dl zsírszegény vaníliajoghurtból, müzlivel, áfonyával és dióval.
Ebéd: salátába göngyölt csirkefalatok 10 dkg csirkehúsból és ugyanennyi salátából.
Vacsora: egy California-burger.
Nassolnivaló: négy szem olívabogyó, két rozsos keksz, fél kaliforniai paprika felaprítva.

Szeretnél még több karcsúsító, zsírégető diétát megismerni? A Diéta ABC-ben mindent megtalálsz!

3. nap

Reggeli: egy bögre epres-diós zabkása.
Ebéd: szendvics két szelet magvas kenyérből olívabogyóval, két szelet lazaccal, paradicsommal, római salátával.
Vacsora: egy bögre mediterrán csirkesaláta.
Nassolnivaló: fél bögre humusz, fél kaliforniai paprika felaprítva, egy marék dió.

Lapos has villámgyorsan

Ha nem csak lapos, de feszes és szexi hasat szeretnél, nem árt, ha a diétát hasizom-erősítéssel is kiegészíted. Nézd meg videónkat a leghatékonyabb hasizomformáló gyakorlatokért!

Lapos has, villámgyorsan!

Íme, a leghatékonyabb hasizom-erősítő gyakorlatok, ha feszes és szexi hasat szeretnél, de nem akarsz órákat az edzőteremben tölteni.

Dátum: 2011. január 13.
Készítette: Femina.hu

4. nap

Reggeli: almás pités turmix 2,5 dl szójatejből, 2 dl zsírszegény vaníliajoghurtból, almáspite-fűszerkeverékből és egy közepes almából.
Ebéd: egy bögre csirkés penne pestóval.
Vacsora: egy bögre mexikói saláta.
Nassolnivaló: egy kis poharas zsírszegény vaníliajoghurt, hat szem mandula.

Fontos!
A diétát négy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: egy szelet szezámmagos barna kenyér, light mogyoróvaj, egy marék mazsola.
Ebéd: tonhalas szendvics teljes kiőrlésű kenyérből tonhallal, napraforgómaggal, zsírszegény sajtszósszal.
Vacsora: egy teljes kiőrlésű pepperonis pita.
Nassolnivaló: két ananászkarika, egy marék dió

6. nap

Reggeli: egy marék dió, egy szelet sajtos pirítós.
Ebéd: egy vegaburger.
Vacsora: 10 dkg mandulás lazacsteak egy bögre párolt zöldbabbal.
Nassolnivaló: csokis eperturmix 2,5 dl szójatejből, 2 dl zsírszegény vaníliajoghurtból, három szem eperből, egy-két kocka étcsokoládéból.

Betöltés...

7. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű zöldséges pita.
Ebéd: dijoni piknikszendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből dijoni mustárral, paprikával, olívabogyóval, bébirépával és humusszal.
Vacsora: egy bögre sajtos-spenótos penne.
Nassolnivaló: egy alma, egy marék dió.

Még nincs hozzászólás
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.