Hogy olvasod az újságot? Nem is hinnéd, milyen sokat elárul rólad

Személyiséged tükrözi, hogyan szoktad leggyakrabban olvasni az újságot.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bár az internetes újságok és magazinok egyre nagyobb teret hódítanak, még ma is sokan vásárolnak nyomtatott lapokat. Ha te is szoktál ilyeneket olvasni, most megtudhatod, mit árul el a személyiségedről, hogyan teszed.

Gondold végig, mit teszel, amikor a kezedbe kerül egy újság vagy magazin. Elölről haladsz a lap vége felé, vagy éppen a leghátsó lapot veszed előre, és úgy lapozgatsz a címoldal irányába?

Hogyan olvasod az újságokat?

Elölről hátrafelé haladok

Ha elölről kezded az olvasást, a konvenciók szerint élhetsz. Emellett higgadt, megfontolt ember lehetsz, aki sohasem türelmetlenkedik, nem sürgeti az eseményeket, inkább kivárja a dolgok egymásutánját. Inkább az okokra koncentrálsz, és az okozatot tudomásul veszed.

Hátulról előre haladok

Nem szereted a szabályokat, sőt, ha kell, akár tüntetőlegesen is homlokegyenest szembemész azokkal. Jellemezhet némi türelmetlenség, fékezhetetlen kíváncsiság is. Nem szereted a lassú, vontatott dolgokat, tudni akarod, mi lesz a dolgok kimenetele. Az okozat tehát az, ami téged érdekel, az, mi és hogyan alakult úgy, ahogy, már kevésbé.

A közepén lapozok bele

Ha közepénél ütöd fel az újságokat, merészségből nincs benned hiány. Simán megteszed, vagy éppen megkérdezed, ami hirtelen eszedbe jut, nem tartasz sem a következményektől, sem azt nem rágod meg túlzottan, szabad-e az adott dolgot. Direkt, domináns, ami a szíveden, az a szádon típus lehetsz.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük