Képek / Egészség /

8 hétköznapi táplálék mellrák ellen


8 hétköznapi táplálék mellrák ellen
8 hétköznapi táplálék mellrák ellen
Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 8
Diavetítés mp

Keresztesvirágzatúak

Egy mezőgazdasági és táplálkozástudományi kutatásokkal foglalkozó szervezet – az Institute of Food Research – vizsgálatai szerint a keresztesvirágzatúak emésztése során egy úgynevezett AITC nevű vegyület szabadul fel a szervezetedben. Ez az enzim pedig hatékonyan pusztítja a rákos sejteket. Fogyassz minél több brokkolit, karfiol, káposztát.

Kapcsolódó cikk:
Toplistás rákellenes táplálékok »

Galéria értékelése:
Értékeld a galériát:
1 / 2 / 3 / ... / 65 / 66 / 67»
1 / 2 / 3 / ... / 65 / 66 / 67»
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.