kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Egészség   /  

Képeken a legjobb téli D-vitamin-források

Képeken a legjobb téli D-vitamin-források
Borongós napokra

Fogyassz olyan táplálékokat, amelyekből szervezeted könnyedén előállítja a D-vitamint!

Forrás: Femina.hu
2011.12.13.

A napfényvitaminnak is nevezett D-vitamin nem csupán a csontok egészségének megőrzésében játszik fontos szerepet: erősíti az immunrendszert, álmatlanság-, illetve feszültségellenes hatása is ismert. A D-vitamin annyiban különbözik más vitaminoktól, hogy szervezeted képes az előállítására. Ehhez azonban napfényre, egészen pontosan UVB sugarakra van szükség. Lapozd végig az alábbi galériát, és megtudhatod, a sötétebb téli hónapokban hogyan töltheted fel D-vitamin-raktáraidat.

Fontos, hogy télen is érjen napfény, hiszen enélkül a D-vitamin bőrben tárolt provitaminja nem alakul át aktív formává.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 7
Betöltés...

6 lúgosító táplálék, ami télen is elérhető

Nem csupán a friss zöldségek jöhetnek számításba, ha lúgosításról van szó. Íme, néhány kiváló téli csemege a sav-bázis egyensúlyért.

Erre kell figyelned, ha nem eszel húst! - Megkérdeztük a szakértőt

A vegetáriánus étrendnél fontos, hogy pótold az állati eredetű táplálékokat. Megkérdeztük a szakértőt, mivel lehet helyettesíteni a húst.

Még nincs hozzászólás
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.