kisebb normál nagyobb
Címoldal   /   Egészség   /  

Képeken a legjobb téli D-vitamin-források

Képeken a legjobb téli D-vitamin-források
Borongós napokra

Fogyassz olyan táplálékokat, amelyekből szervezeted könnyedén előállítja a D-vitamint!

Forrás: Femina.hu
2011.12.13.

A napfényvitaminnak is nevezett D-vitamin nem csupán a csontok egészségének megőrzésében játszik fontos szerepet: erősíti az immunrendszert, álmatlanság-, illetve feszültségellenes hatása is ismert. A D-vitamin annyiban különbözik más vitaminoktól, hogy szervezeted képes az előállítására. Ehhez azonban napfényre, egészen pontosan UVB sugarakra van szükség. Lapozd végig az alábbi galériát, és megtudhatod, a sötétebb téli hónapokban hogyan töltheted fel D-vitamin-raktáraidat.

Fontos, hogy télen is érjen napfény, hiszen enélkül a D-vitamin bőrben tárolt provitaminja nem alakul át aktív formává.

Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
Kattints a képre a nagyításhoz!
1 / 7
Betöltés...

6 lúgosító táplálék, ami télen is elérhető

Nem csupán a friss zöldségek jöhetnek számításba, ha lúgosításról van szó. Íme, néhány kiváló téli csemege a sav-bázis egyensúlyért.

Mi a különbség az ételallergia és az étel-intolerancia között? – A szakértőt kérdeztük

A tünetek szinte ugyanazok, de a háttérben egészen más problémák állnak.

Még nincs hozzászólás

Állandóan fáradt vagy? Most kiderül, miért! - Ismered a legjobb B12-vitamin-forrásokat?

B12-vitamin hiányában nem képződik elég vörösvérsejt a szervezetben.
Egészség

Apró fehér foltok a körmön: milyen hiánybetegség okozza?

Mást is tehetsz a foltok és csíkok ellen azon kívül, hogy körömlakk alá rejted őket.
Egészség
hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.